Zgłoszenia >
Regulamin [PDF] | |
Oświadczenie [PDF] | |
Pełnomocnictwo [PDF] |
Aby złożyć aplikację (zgłoszenie osiągnięcia) do konkursu Muzyczne Orły, każdy Kandydat lub zgłaszający Kandydata dokonuje kolejno następujących czynności:
- Wchodzi na stronę konkursu www.muzyczneorly.pl w zakładkę "Zgłoszenia" oraz klika przycisk "przejdź do konkursowego systemu online".
- Tworzy konto, wpisując wybraną nazwę użytkownika (pseudonim) oraz hasło (minimum 8 znaków, małe i wielkie litery oraz cyfry) oraz wypełniając pozostałe pola prawdziwymi danymi (szczególnie istotne jest prawidłowe wpisanie numeru telefonu), całość zatwierdzając przyciskiem "Zarejestruj". *
- Po zatwierdzeniu formularza rejestracyjnego, użytkownik otrzymuje na podany przez siebie telefon wiadomość SMS z kodem aktywacyjnym, który należy wpisać w pole widoczne na ekranie.
- W przypadku prawidłowo wpisanego kodu aktywacyjnego, administrator systemu zostanie powiadomiony o utworzeniu konta. Użytkownik nie może logować się na utworzone konto, dopóki administrator systemu nie zatwierdzi ważności nowego konta. W przypadku nieprawidłowo wpisanego kodu aktywacyjnego, system zawiesza możliwość rejestracji na około dwie minuty. Po upływie tego czasu prosimy spróbować ponownie utworzyć konto.
- Po otrzymaniu wiadomości SMS, że konto zostało aktywowane, użytkownik może już zalogować się do swojego panelu.
- W zakładce "Zgłoszenia konkursowe", użytkownik dokonuje edycji dodanych przez siebie zgłoszeń. Nie są one zakwalifikowane do oceny i można je sukcesywnie edytować i uzupełniać. Kiedy użytkownik zadecyduje, że zgłoszenie jest kompletne i prawidłowo wypełnione, wysyła je organizatorowi do weryfikacji. W tym celu należy potwierdzić zapoznanie się z treścią regulaminu przyciskiem na dole formularza. Pojawi się przycisk "zgłoś organizatorowi do weryfikacji", który należy kliknąć.
- Zgłoszenie wysłane do weryfikacji można jeszcze poprawiać, dopóki nie zostanie przyjęte przez organizatora do konkursu. Każda edycja w tym wypadku wycofuje jednak zgłoszenie z trybu weryfikacji - po dokonaniu poprawek należy ponownie zgłosić formularz organizatorowi (wg punktu powyżej).
- Po pomyślnej weryfikacji zgłoszonego osiągnięcia przez organizatora, użytkownik otrzymuje wiadomość SMS powiadamiającą o przyjęciu zgłoszenia do konkursu. Od tej chwili użytkownik traci możliwość edycji tego zgłoszenia. Jeśli użytkownik ma na swoim koncie minimum jedno przyjęte do konkursu zgłoszenie, w swoim panelu, w zakładce "Intro" będzie widzieć informacje dotyczące dalszej części konkursu.
* Uwaga! Podane podczas rejestracji dane osobowe dotyczą fizycznej osoby rejestrującej się w systemie. Może to być osoba zgłaszająca swoje własne osiągnięcie, może także być osobą zgłaszającą osiągnięcia innych. Z poziomu systemu zgłaszać można osiągnięcia innych osób lub zespołów pod warunkiem uzyskania ich pisemnej autoryzacji. W przypadku dokonywania zgłoszeń do konkursu przez instytucję, dane podane przy rejestracji konta dotyczą fizycznej osoby reprezentującej tę instytucję.